Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Aku masih Bermimpi!

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Friday, June 26, 2009

Aku masih Bermimpi!

aku kesahkn mgenai seorg sahabat lelaki yg dulunye bersekolah agama bersamaku!
Tamat persekolahan,masing2 membawa diri.
Naik form 4..terasa mcm tuhan nk pertemukan semula kwn2 lame..
Ari2 blek skola lmbt,naik bas 226.
amik tmpt duduk,duduk!
Terpndg seorg yg diknli dlu..
"mcm knl je,ape nme die ek?!munzir ke nazir?erm.."
persoalan xterjawab smp la SPM tamat.
"ma..de kdai top up bru bkk kt dpn tu"
"yela..kakak waheda yg bkk"
"owh!"
Eh..die ni..
munzir ke nazir?ah..lantak la.
Akhirnye setelah sekian lame..
munzir adelah seorg kwn lame yg aku terlupe mengenai kewujudannye!
dan nazir,pekerja kdai top up..heee =)
juge merupakan kwn lame yg aku slalu terkeliru name..
MUNZIR..
Sahabat yg tibe2 dtg..
aku masih bermimpi.
yep!die..
ensem =)

No comments:

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak