Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Balik kampung Muar,Johor.

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Wednesday, August 12, 2009

Balik kampung Muar,Johor.

Pemergian Haji Ahmad bin Munir.
10 Ogos 2009; ari yg indah ini dikejutkan dgn berita kematian datuk kesayangan aku.Kelam kabut kemas baju.Kami diberitahu bahwa keadaan atok nazak.Blom sempat kami bertolak,atok telah meninggal dunia semasa azan zuhur.Aku hanya melafazkan innalilahirojiun.Setelah sekian lame atok sakit dan akhirnye meningalkan dunia ini.
Setibanye kami di kampung halaman,ramai orang2 kampung yg telah berkumpul mnguruskan jenazah.Aku hanya sempat melihat arwah setelah siap dikapan.Aku turut mengiringi jenazah sehingga ke tanah perkuburan Kg.Terus.Ini kali kedua aku jejakkn kaki ke sini setelah sekian lama.Kali pertama aku melihat perginye sepupu aku,kak yati.
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak