Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Kalaulah aku seEkor Rama-rama

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Thursday, September 03, 2009

Kalaulah aku seEkor Rama-rama


Pasti aku akan terbang bebas hinggap ke satu pohon dan terbang ke pohon yg lain dengan bebasnya.
Aku pasti akan lebih menghargai hidupku yg pendek ini..
Kehidupan seperti rama-rama ini pasti byk cabaran dan dugaannya.
Aku juga amat pasti..
pasti bahawa masalah tidak akan banyak timbulnya.
Menjadi sang rama-rama yg indah di mata manusia dan sifatnya yg manja..
pasti menarik perhatian manusia.
Bagiku..
aku telah temui segalanya tanpa menjadi seperti rama-rama..
Kehidupan,cinta dan pengorbanan.
hanya aku saja yg tahu..
Tahu menilai diriku dan tingkah lakuku yg sering berubah-ubah.
Aku pasti kesetian tidak menjanjikan kebahagian..
dan segala ungkapan tidak dapat ditafsirkan.
Pemikiran serta pandanganku kini makin kabur memikirkan kisah tragis cinta kimiaku.

''Sang rama-rama dan hembusan bayu
pasti ada untuk menghapuskan
rasa rindu serta kekusutan yang
melanda dalam hidupku-PERCAYALAH''
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak