Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: SAYA SAYANG KAWAN KAWAN SAYA..

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Saturday, August 28, 2010

SAYA SAYANG KAWAN KAWAN SAYA..


K.A.W.A.N!!!T.E.M.A.N!!!S.A.H.A.B.A.T!!!


by Nur Huzaimah Abd Hamid on Thursday, August 26, 2010 at 11:57pm

TEMAN..
ku berterima kasih dikala ku menghulurkan huluran tangan ini,,
kau menyambutnya dengan seikhlas hatimu...
buat pertama kali mengenali dirimu,,
aku terasa diriku begitu hina untuk berdamping denganmu..
namun bagimu,,
tiada yang sempurna dimata dunia ini..
sejak sekian lama kita berkongsi suka,duka,susah,senang,pahit dan getir kehidupan,,
tiada laen yang amat bermakna bagiku,,
melaenkan diri kalian yang teramat aku sayang!



KAWAN..
walaupun kini kita terpisah oleh jarak dan waktu,,
ingat dihati bahawa kita tetap SATU!
selamilah saat-saat terindah kita bersama,,
walau ia hanya untuk penghibur hati yang lara..
kenangilah..
kerana kenangan itu akan membuatkan kau sentiasa tersenyum pada suatu ketika..
ku ingat,,
disaat dan detik kejatuhan ku..
hanya kalian yang sentiasa disisi ku..
memberi segala dorongan,bantuan..
hanya ucapan TERIMA KASIH yang mampu ku luahkan!



SAHABAT..
ku tahu ku tak mampu hidup tanpa kalian...
rindu dihati begitu melonjak-lonjak untuk bertemu..
satu yang ku pinta pada kalian,,
jangan pernah untuk memutuskan tali persahabatan ini,,
yang telah sekian lama termeterai dilubuk sanubari!!!



{+j'mah+}
si teddy kalian...



P/S: thanx to jmah..
    i love you much :))


No comments:

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak