Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: friend 4 eva?

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Tuesday, February 15, 2011

friend 4 eva?


measured by the heart?
friendship doesn't count miles.?

betul.
tp skrg diri kau sudah makin jauh dari aku.
jauh dari persahabatan yg dulunya indah.
kau tahu yg aku tak boleh tukar rasa sayang aku pada benci.
pada kau.
sekarang makin ssh nak faham kau.
atau kau rasa yg kau ssh nk fhm aku?
macam tue?

okey,biar dunia aku kekal jadi dunia aku.
kau sekarang lebih penting orang lain dari aku.
rela menyokong orang lain dari aku.

kalau aku yg selalu ada dengan kau pon kau ketepikan,
inikan kawan kawan yg lain.
sume orang ada masalah.
aku akui aku pon pernah buat salah.

tapi,
ingatlah hati aku tetap akan cakap kau kawan baik aku.
selamanya.

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak