Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: love story?

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Monday, February 28, 2011

love story?

~~ love is in the air ~~


cakap cakap pasal kesah cinta?aiya..da lama da lupakan.
bila pk pk blek,watpe nak kenang orang yang da buang kita dari hidup die.
da la tak kenang budi,tak sedar diri pulak.
huhuhu~~
terasa jahat pulak cakap cmtu,tapi mmg da tanak pk satu pon pasal die.
tau la hensem,famous,pandai?..haha
belagak pandai adela.
dulu boley la cakap sayang,janji bagai..
semua tu da takde makne.
tapi jgn risau,semua yg da bagi kat die..HALAL.
sekarang tunggu masa nak jumpa,amik barang yg sepatutnya dipulangkan.
nak pulangkan semua benda yg tak patut simpan.
kang ade plak kate aku"mandrem" die bg tambah sakit.
kejam ke aku nie??
tak penah pon buat die ase terseksa.
penah pulak ke aku ada flirt flirt ha?
xpenah pulak nak stalk die,tapi die jgak yg sibuk msg stalk aku.
dunia mmg pelik.
nak die tau satu hal;
aku da takde simpan harapan apa2 pon kat die cuma yg aku nak die hidup 
bahagia sehat.
slalu die kate "klu die da xde nanti / da berpisah,cari boy yg lg baik dr die"
jawapannya bukan lagi TANAK,nak die je.
tapi akan terima siapa boy tu seadanya,yg pasti boy tu mmg lebih baik dr die~~
bersyukur sbb ALLAH temui aku dan boy tue,cume boy tu tak tau aku pon suke die.HAHA.

~end of story~
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak