Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: dan aku berharap.........

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Thursday, March 24, 2011

dan aku berharap.........

aku tak nak rasa cinta
rasa gembira rasa derita
alami apa itu patah hati.
rasa rindu pada seseorang.
hilang orang yang berjaya tawan hati.

jangan senang fikir aku mudah di tawan.
jangan sekali fikir !

yang perlu tahu,
aku mudah retak bagai kaca yang pecah berteraburan.

aku harap aku tak pernah kenal siapa diri kau,
keluarga kau,abang kau,adik kau.
kalau boleh aku tanak teruskan hubungan atas dasar kawan dengan abang kau.
tapi mustahil.

dan aku berharap.........
aku segera hilang ingatan!!!!!!!!!

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak