Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: dilema?

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Saturday, March 19, 2011

dilema?



Lelah parut senyum dah jemu
Metafora cair bertemu
Rasa itu ini sementara
Ku takkan di sini selamanya
Rugi jika sendiri
Hanyut jika sendiri

Kau harus ada
Kau harus ada dimana tempat ku berada
Kau harus ada
Kau harus ada bersamaku

Kau harus ada (harus ada di sisi )
Kau harus ada dimana tempat ku berada
Kau harus ada ( harus ada di sebelah )
Kau harus ada bersamaku
aku tak faham ape yg sebenarnya,yang aku mahu hubungan persahabatan yang terbatas dek rasa hati seorang lelaki terhadap seorang perempuan yang punya pasangan terputus di tengah jalan.kalau aku punya kuasa sakti untuk memulihkan keadaan,aku akan buat si uda dan dara punya rasa saling sayang.dalam karma hidup sebagai hambaNya,sifat saling benci itu dilarang.jangan biar rasa sayang diselubungi awan hitam seperti anjing anjing hitam yang dahagakan darah saling bergaduh hingga parah.Lihat guna mata hati,kalau begini yang kau mahu kawan,aku sendiri ditengah kebuntuan untuk mencari jalan penyelesaian.aku tak mampu duga hati seorang kawan perempuan aku juga masih cuba memahami hati seorang kawan lelaki.perasaan kita sendiri kadang kadang tersalah faham,jadi biarlah masa menentukan keputusan~~


notaciknertysijariconteng: aku masih berharap kalian kekal sebagai kawan.

No comments:

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak