Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: rindu amoi :'(

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Saturday, March 05, 2011

rindu amoi :'(



saya paling rindu amoi saya.
wan mazira.
sob sob sob.
da 3 bulan jgak kite ta jumpa.
rindu ta kat aku?
musyuk musyuk kite da lama ta pergi makan makanan pelik pelik kan?
teppanyaki sushi ayam taiwan tue..
ape lagi? owh bakso fave kamu.
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :((
rindu ta nak mkn bihun goreng tom yam aku?
aku tau sedap kan kan?
bile kite nak lepak nie..lambatnye nak tunggu final.
rindu ta kat Aizat Amdan?
kite da lame jgk ta pergi gigs kan kan.
hope dapat jumpa lagi kelak.
galmang!
love & hugs; suhana nerty


notaciknertysijariconteng: aku rindu setengah mati kepadamu..huwaaaaa!

1 comment:

Wan mazirah said...

A big hug and kisses for you love!
Rindu nak gelak2 pastu ikut mamat handsome jalan kaki.
Hahaha
Rindu nak makan bakso 3 mangkuk pastu kita lepak2 kat rumah kau.
Uwaaa


Your amoi :)

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak