Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: bila kak anis sudah berkata jujurnya...

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Saturday, April 16, 2011

bila kak anis sudah berkata jujurnya...

sape kak anis tu? kak anis tue ex-wingmates sya.
smlm die punya status "makin lama kau makin annoying, kan?"
tak tahu la sape empunya diri yang bertuah tue.HEEEEEEEE.
tapi sya pon ase benda yg sama...grrrrrrrrrrrrr.sya sungguh geram!
dan sebenarnya ku mengharapkan...ehhhhh,tu lirik lagu yuna...
dan sebenarnya saya bersetuju 105% statement ini,

sesungguhnya sya berfikir dan myangka selama 6 bulan berada di wing SMK 2b tue..sya sorang je yg tak berkenan dek si muka lemah lembut nie.ye,die cantik ayu ayu gitu tapi apatah hati sya kata tak berkenan.
Cik reen pon kata benda yg sama.Bukannya saya nak kate semua perempuan punya wajah cantik ayu lemah lembut berperangai macam dia yg sorang nie...setengah je itu pon jarang la ada.Persoalannya,entah kenapa kitorang bertiga nie tak tau la orang lain camne,tak berkenan dengan dia.Saya tak pernah tego dia dekat kolej masa baru dok wing 2b tue sbb tu la sbbnye.hihi.sebab apa???? sebab 1st impression saya yang mengatakan dan menyoal "aku tengok die nie sopan je,tapi asal aku cam tak suke je..annoying" sorryla jujur.

saya rasa semua orang suka tengok manusia cantik hensem.tapi penah tak korang tgk sum1 yg kurang cantik bese2 je orangnya tapi bila tengok dia tenang je asa? yg mcm kak anis kate. Ye,saya penah. Dia lah kak Awen,roomate sya dulu.sy suka dengar die mengaji.Dia bukannya tak cantik,cantik cuma bukanlah jelitawan . saya suka dengar die dok bagi motivasi kat Mila.hehe.

kepada sesiapa yang ase tau sapekah dia yg kami xberkenan tue..harap maaf kerana bersikap terlebih jujur.
itulah kenyataannya,saya tak sempurna,saya tak kata saya bagus cuma saya harap tuan punya diri tue berubah.Berubah cantik pada luaran seiring cantiknya tingkah laku. jadi diri sendiri tu lebih baik. renung renungkan dan selamat beramal,ehhhh.tbe tbe. ^_^




3 comments:

CuteDevil^^ said...

WOW!SUPERB LA ADIK NERTY.
hek..hek..hek.
betul tue.
kacak luar,kacak dalam.kacak dengar sini.HAHAHA.
interframe akak sikit.
market lebih nie.;)

cik nerty said...

hahaha..terbaik la kan :)

*cik*reen* said...

ehemmm, uhuk uhuk, trbatuk2 plak..
rupenye nme ade kt dlm nie.. haha.. ORANG BAIK BUAT CARA BAIK.. :)

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak