Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: ada aku kesah? atau aku sebenarnya kesah!

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Friday, May 20, 2011

ada aku kesah? atau aku sebenarnya kesah!

image tiada kena mengena

| jage hal sendiri?
tak tau la apa nak jadi sekarang ni?|

 sorry guy..
aku btl btl mintak maaf.
takde niat buat macam nie.

jaga ati aku,dan aku akan jaga ati kau lebih yang kau fikirkan.
jangan samakan aku dengan yang lain.
aku sebenarnya kesah.
kesah dengan semua yang berlaku.
fahami aku,
aku bukan yang terbaik.


nota jari : i wish that i could turn back time,so that i wont do the same mistakes againt. T_T

1 comment:

syamin amira said...

Kau kesah dengan ape ni nyahh.
Jangan sedih sedih baii..nah, Muahh :)

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak