Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: lagu yg mana satu?

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Friday, May 06, 2011

lagu yg mana satu?

hye kamu!
aku rindu kamu.
ye..kamu ;)

sekadar ingin merepek di malam ari.
mahu baca?silakanlah.


kalau aku bisa memetik gitar megalun melodi indah,aku akan tujukan sebuah lagu puisi buat kamu.
mungkin akan berbunyi seperti ini;

"aku terlanjur cinta kepadamu dan telahku berikan seluruh hatiku tapi mengapa harus kini kau bertanyakan cintaku"- masa baru jatuh cinta.

mungkin ini.......

kalau cinta masih tak dipercaya kekasih hati-
"tuhan tolong nyatakanlah padanya tentang cinta,adakah masih diriku diperlukan?"

ini...........

"owhhh tuhan ku cinta dia,berikanlah aku hidup..takkan ku sakiti dia,hukum aku bila ia terjadi"-lagu seorang kekasih yg nak pergi tapi tak sanggup.

atau ini.....

seorang kekasih yang berjanji-
"aku akan selalu menjaga dan mencintaimu,aku janji padamu takkan menduakan mu"

atau mungkin ini...
"inginku buat lagu cinta untukmu,agar kau boleh cuba rasa perasaanku"-lirik lagu mengayat.

boleh jadi seperti ini....
"jangan kau pergi untuk melupakanku,aku menangis dengan sejuta cinta untukmu"-lagu tacing lebih.

nak lagi best..
"dan sebenarnya ku mengharapkan disebalik senyumanmu itu,kau juga merindui aku"-okey,ini lagu sesuai tok sape sape yg masih mengharap.

tapi bila dah xsayang..
"goodbye baby,its my last word for you..apa yg berlaku kau dan aku pon tau"

mula curang,men kayu tiga empat..heee
"o'o..kamu ketahuan,pacaran lagi dengan dirinya,teman baikku"

kalau yg tergantung..
"sampai kapan kau gantung cerita cintaku memberi harapan,hingga mungkinku tak sanggup lagi dan meninggalkan dirimu"

 yg menunggu..
"ku menunggu ku menunggu kau putus dengan kekasihmu,tak akan ku ganggu kau dan kekasihmu,ku kan selalu disini untuk menunggumu"

dah malas nak layan..
"pergi..jangan kembali,sampai sini kita berdua..aku tak mahu lagi jadi sang penyeksa yg juga diseksa"

bila dah putus,ade penganti..
"kau tinggalkan aku,kau cari yg lain..kau robek hatiku tapi setelah kau pergi aku mendapat yg lebih baik darimu"

untuk si penipu..
"kau tipu aku,tipu aku,tipu akuuuuuuuuuu" (lirik depan agak kasar)

macam macam la.
tapi rasa macam nak nyanyi lagu nie..

"tuhan kirimkanlah aku kekasih yg baik hati,yg mencintai aku apa adanya"

tak pon..
"aku tak tahu apa yg ku rasakan dalam hatiku saat pertama kali lihat dirimu,melihatmu"

baik lagu ni..
"kalau berpacaran jangan tgu lama lama,kalau dah berkenan jumpalah ayah dan mama"

haha.
sudah sudah.
jem dah pale nie.
selamat malam.
mungkin pagi ^_*

nota jari : seribu kesah satu hati.mampu?

3 comments:

mya said...

HAHA. lagu2 yg pna gak de dlm love list aku.. hee :D

AmieRuL ShaFiQ:-) said...

psl bende2 jiwang cmniey bole tnye kau la...haha

cik nerty said...

mya: HAHA.aku pinjam dr list kau.tau dah.hehe ;p

mie: boleh,tapi aku lebih heartless ble xde bf ni.kwangkwangkwang hahak

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak