Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: self-title

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Wednesday, May 11, 2011

self-title

sila beri tajuk sendiri sebab aku tak tahu ape yg sepatutnya jadi tajuk.
terima kaseh.
sigh*
hidup semakin complicated.
aku masih bermimpi untuk kembali ke zaman kegembiraan aku tanpa had!



try baca ayat kat bawah nie,
cam best.

"cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan
walaupun mereka telah dikecewakan.
kepada mereka yang masih percaya,walaupun mereka telah dikhianati
kepada mereka yang masih ingin mencintai,
walaupun mereka telah disakiti sebelumnya
dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan
untuk membangunkan kembali kepercayaan"

tbe tbe je ni pesal?
takde ape,saje je.
lagipun sejak kebelakangan ni,hal hal camni la asek jadi topik bualan
kawan kawan aku kat uma nie.
ape yang nak pk sangat.
ada benda lagi penting dari nie.
betul tak?


nota jari : aku bukan jiwang cuma berseni.


No comments:

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak