Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: budak sekolah pon suke stalk jugak?

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Sunday, June 19, 2011

budak sekolah pon suke stalk jugak?

=.="

pengintai

first,jadi follower aku.
blog retak aku pon nak follow?
aku pon tak pernah tau sape die,entah membe kawan aku ke?
siap post kat chatbox "visit & follow"
mention mcm aku kena follow die jugak.
sokay sokay,aku klik link and follow jugak lahhhh.
nampak aku tak kesah kan? 
rajin jugak die nie update blog.ceta sekolah die la bergado ngn spe lahh..semua la die ceta.
ceta budak budak sekolah.
aku pon tak heran,blog die kan?so suke ati die lah.
yang aku pelik bin ajaibnye..
die boleh komen post membe aku, kau kenal die ke?
die tak follow pon membe aku nie..
alaaaaa,tau la membe aku ensem kot.
nak gedik gedik pulak.
ini ke cara budak budak nak orang follow blog die?
haaa? adoiii.aku pon xtaulahhh.
aku tak kesah kalau orang nak komen or follow blog spe pon..tp jln la nampak sgt ke'stalker'an tue.
dah sah sah nampak nak stalk.
kelakar la budak nie..
lagi satu kes,kalau nak post karya cerita cinta yg tak kesampaian pon..
even nak nampak tak berapa real story..
pk lah isi tersurat n tersurat lebih skit..jgn smp aku bleh jejak.
mcm mcm la manusia nie.
tapi aku suke jugak,bleh gelak sampai lebam ^__^
HAHAHAHA.


 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak