Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Hana Kotoba?

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Tuesday, July 26, 2011

Hana Kotoba?

salam :)
SILA ABAIKAN ENTRY INI (klu menyampah) kerana ini entry kenyataan perasaan.
yeke yeke?
mungkin. owhh tidak jawapannya ye :)

mengenal disebalik lirik Hana Kotoba - The Gazette
pelik tak aku dengar lagu jepun ni haaaaa..
haha.tempias dari bestie mirul ngn adik die.
dari lagu Pledge aku dengar lagu Hana Kotoba pulak..Cassis pon sedap 
walaupun aku tak faham pon . hihi.
lepas dengar mst la nak tau makna disebalik lirik,dapat lirik english mula fahamkan satusatu.


hana kotoba?
hana maksudnya bunga
kotoba maksudnya kata kata
jadi hana kotoba bermakna katakata bunga atau bunga katakata? ha?
apeape la sayang.



seram je tengok band nie tapi agak comel jugak. hihi.

lirik lagu ni dramatik,berbunga bunga. melankolik.
aku suke dan sangat serasi dengan jiwa perasaan aku.
*****

"semua org nak rasa macam mane bercinta,bercinta dengan orang yang mereka sayang. insan tue datang,kita mula angankan. beri harapan,jaga dan ambil berat tentang kita tapi akhirnya kita dapat tahu yang insan kesayangan kita tu pergi untuk insan yang dia sayang.kebahagian kita terhenti."

"bunga takkan mekar tanpa air
bunga takkan hidup tanpa cahaya"

"rasa yang kau beri dulu adakah hanya mimpi yang dicipta oleh kemahuanku?"
"seolah olah tidak lama lagi aku akan layu tanpa mengetahui jawapannya"

****

she's beautiful,the girl he's talk about. he's so in love. he's the reason for the teardrops on my guitar.
she's so lucky. drew look at me,i fake a smile so he wont see -.-'

nota jari : main main je. hihi

4 comments:

mya said...

falsafah cinta u tlis bes la yang!suke2 :)

cik nerty said...

haha. tq. tu i curi dr diari u yg sepah sepah uhh. haha. gurau je ^__*

AmieRuL ShaFiQ:-) said...

da layan gazette da skrg nieyhh

cik nerty said...

takde la layan sgt. tak boleh? ok.

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak