Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: love only comes once in a lifetime?

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Friday, July 08, 2011

love only comes once in a lifetime?

kenapa title macam seyes je bunyik?
aku pon tak tahu la.
bulan nie kalau tak silap aku dah tujuh bulan aku single tak terikat dengan mane2 boy.
aku okey je. best ape single kan boleh wat suke hati kaw je.
kan kan kan?

korang penah putus cinta?
aku rasa aku dah cukup matang bila cakap pasal cinta nie.
tapi aku tak berani nak explain or advise kawan kawan yang putus~
bagi aku cinta boleh datang boleh pergi on the spot!

kenapa? takde angin takde ribut tbe tbe dengar ceta dah break. haaa. mst terkejut kan? reason pulak tak munasabah sbb kecik pon boleh break macam pasangan korg kua ngn other guy ,korang jeles then mintak putus. lai lai lai. kalau aku dapat bf kuat jeles camtu pon aku cakap : goodbye romeo! haha! tapi bukan senang nak say goodbye ngn someone yang betul betul kite sayang kan? merana abes wa cakap lu.

tapi awak awak sekalian ( perhhh ade ke yang bace?) kalau dah betul betul korang putus dan reasonnya amat amat la munasabah macam korang dah tak sehaluan tak sayang lagi korang or dia curang. lets say : goodbye and love pls come against HAHA. suke hati kaw je. 

ada benda aku tak faham soal hati nie. senang senang je rasa sayang kata cinta jumpa keluarga at last hati berkecai macam kaca pecah kena lempar dgn monster. ehhhh,sorry takde kena mengena. itu satu hal. guy senang kata,mulut manis macam makan gula gula tebu satu balang. tup tup dah ade cinta lain. senang je rasa sayang hilang,tak gitu? tapi kalau ade hal lain yang menghalang macam mane? tak sehaluan? terpaksa putus?aku tak dapat nak jawab la.

"kalau seseorang sayang dan betul betul suka,walaupun tak memiliki..dia takkan beralih hati kepada orang lain, dia cuma akan berdoa pada Tuhan. Ada jodoh tak kemana."

ayat kat atas ni bukan dari aku sendiri dari seorang lelaki yang cuba ingatkan aku. kebahagian kita tak boleh kejar. sbb dia macam rama rama lagi kita kejar lagi jauh die terbang. Jodoh kita kena cari. ia tak datang sendiri.

"cinta adalah keabdian & kenangan adalah hal yang terindah yg pernah dialami. siapa pun pandai menghayati cinta tapi tiada siapa yg pandai menilai cinta kerana cinta bukan objek yg boleh dilihat oleh mata kasar. sebaliknya cinta hanya dapat ditilik melalui hati & perasaan."

bercinta lah dgn siapa pon,asalkan jangan terlebih sayang sampai diri sendiri melayang. everyone ade love story sendiri,banyak hal banyak ragam. aku suke tengok happy couple. aku pernah jugak rasa ada bofie sweet cute kan. ahhhh! waterparkkkkkkkkk! tu dulu. hehehe. sekarang semua hilang. chill la beb! 

"sayang la orang yang menyayangi kita"

mampu? tanya hati.
simpan rasa sayang kalau dah betul betul tak boleh dapatkan seseorang dan bila ada peluang ada rasa sayang jangan pulak sia sia kan ;)
ini lah die boy yang aku sayang,tapi aku takkan dapat dia. dan takde sape tahu siapa dia.

 teka?

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak