Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Sepuluh : pertanyaan dalam kotak fikiran masih tersimpan!

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Friday, July 01, 2011

Sepuluh : pertanyaan dalam kotak fikiran masih tersimpan!

salam kalian ;)
post kali ini mengenai pertanyaan pertanyaan aku untuk beberapa orang.
mungkin korang pon ade pertanyaan yang maseh terbuku dlm kepala otak korang tu kan?
*aku ckp sorang sorang*
kalau lah ada yang faham*sigh!


hurmmm,camne nak start nie..okey!

  • ini soalan yang aku nak sangat tahu jawapan dia : aku ada kawan A & B. dorang kawan baik,aku pon kawan baik jugak dengan dorang due. tapi bila kitorang bertiga ada, A & B ni mcm tak nak mesra alam pulak depan aku padahal dorang share story lebih dari yang aku tau. kenapa ye cik A encik B ? aku penyibuk ke?
  • dalam ramai ramai manusia,kenapa kau pilih dan berusaha untuk kenal lebih siapa suhana nerty?
  • kenapa aku sayang orang yang tak sepatutnya aku sayang?
  • kenapa kenapa dan kenapa ex aku nak jugak datang KL atas alasan pulangkan barang padahal barang tu boleh pos ? aku malas nak jumpa dia.
  • okey yang ni bukan soalan tapi kenyataan : aku rindu sangat dekat cik reen.
  • kalau aku nak break janji aku boleh?
  • kalau kawan baik aku ada awek,dia berubah tak?
  • kenapa aku care dekat orang yang aku baru kenal sampai orang lain terasa?
  • aku selalu ingat dekat kawan baik aku yang sorang nie,selalu aku yang text die. die je tak selalu text aku. aku bukan kawan baik die lagi ke?
  • boleh terima tak kalau aku kata aku berkorban untuk kebahagian dua orang yang aku sayang?sbb aku tanak dorang bergaduh.
 nota jari : inilah die,act byk lagi.mampu type je tak mampu nak cakap depan orang yg sepatutnya. kalau aku cakap rasanya macam macam hal lain boleh jadi. so diamkan jela. hekhek!

No comments:

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak