Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: raya update(:

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Thursday, September 01, 2011

raya update(:

hello hello..
kopi ke milo. hihi *boleh sepak aku.

arini dah tiga ari umat islam beraya.
macam tak percaya je.

aku kat uma ni sbb tu boleh online,kg aku mmg kampung
sbb tu line tak kuat. HEHE.

eh lupa.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR & BATIN

maaf untuk semuanya.

masa masa raya bersama keluarga mak uteh(kakak ma saya) dan atok mak sahaja.
sedara yang lain balek petang raya pertama. sgt sikit kouta nye tapi meriah.


belakang dari kanan : kak long,azie,abang ke2,amy,kak iza,aku
duduk tengah dari kanan :  abah,pak uteh,atok mak,mak uteh.ma
depan dari kanan: airy & wawa

dialog dari tahun ke tahun
"ma selamat ari raya,akak minta maaf semuanya ye. duit raya?" hihi

anak dara.
cun tak kakak aku? mesti la kan (:

bujang.
alahai cucu atok,sangat lah poyo. HAHA.

bersama ma adik abang
#merah seh 

bawah ni sesi fotografi majalah Eh! HAHA. 
masing masing -------

lokasi : atas jambatan rumah atok kami di kg.Terus,Panchor Muar,Johor


tamat sesi snap snap tu semua,kami semua pergi beraya.
sebelum beraya pergi melawat kubur arwah atok abah.
rinduuuuuuuuuuuuu ;(

tak elok sedih sedih.
tapi best jugak pergi  Felda Lenga beraya uma adik arwah atok abah.
kenyang seh.
heeeeheee.

****
tahun ni abang sulung aku tak dapat nak raya sama.kejaaaaaaa!
raya kedua baru jumpa kat kampung.
yang penting abang bagi juga duit raya.
yeah yeah,dah besarbesar pon tak malu nak duit raya. HEHE

okey tamat.
lagi sekali..


SELAMAT HARI RAYA
and 
HAPPY MERDEKA's Day Malaysia

I am proud to be Malaysian

with lots of love;
suhana nerty

2 comments:

Muhammad Syafiqqullah said...

hohoho..
merah seyh cik suhana kita...
best2 dapat beraya sama2 keluarga yang besar...hehe

p/s: merah ialah feveret aku...:P

cik nerty said...

ye bob mmg best :)

merah?cantek kan ? hihi

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak