Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: provokasi.

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Monday, April 02, 2012

provokasi.

aku mahu mulakan dengan kata sederhana..mungkin kelihatan agak jujur tutur kata,percayalah ini mungkin untuk kau yang sedang membaca.. aku katakan mungkin saja!
tidak lupa,aku tiada rasa jika pembaca lainnya menjemuh kata kataku ini..
owh ya? aku tidak kesah,mengapa jujur pon perlu minta izinkah?
 
sekarang jam sebelas tiga belas malam, sepatutnya mood aku menyiapkan proposal multimedia yang tertangguh sejak minggu lepas lagi tapi terhenti dek hati yang asek fikirkan keadaannya yang hampir nazak!
 
uda!kau mungkin sedang membaca..tak kesahlah bila masanya..
peduli apa! yang aku peduli urusan hati kita.
kau bilang semuanya provokasi semata..lelah aku mohon pada Tuhan agar kau bahagia
mengapa kau masih tidak mahu terima?
terimalah ini bukan fantasi provokasi kau semata tapi kenyataannya.
 
aku rasa vitamin C yang aku hirup ini tidak manis lagi,rasanya bertukar pahit
pahit bila teringatkan bait kata kau di ruang blog !
apa semua ini? kau mahu main tarik tali?
kau mainlah sendiri sebab aku tak mampu lagi nak beriang bersama kau.
 
aku ni memang penakut,kau tahu saja bila aku gagap
bila aku jatuh..sebab kau sentiasa ada
terima kasih kerana itu semua,sebab kau lah aku ketawa
tapi maaflah,rasa aku ini tengelam timbul
rasanya seperti hati kau juga...
 
dan aku rasa kita masih dalam provokasi minda.
 


 
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak