Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: IAmNerty

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Saturday, May 05, 2012

IAmNerty


Assalamualaikum w.b.t ... 
 
Tuhan Tolong Aku.
 
Hancur segala kisah hidupku
menjadi mimpi mimpi yang tak indah
walau hati kecilku menjerit
tak mungkin mimpi menjadi milikku
 
Tuhan tolong aku
carikan penyeri untuk dalam hidupku
aku perlu dia menjadi milikku
menjaga hatinya
 
bukan mahu aku yang telah terjadi
luar kuasa tanganku
bawalah aku dengan satu per satu
mencari hatinya
 
hilang segala ruang hidupku
mencari warna warna yang terpendam
walau hati kecilku menjerit
tak mungkin mimpi menjadi milikku
 
Andainya aku bisa terbang
melebarkan sayap ke sana
dan terbang hingga kejauh
merentasi garis dunia.
 
Tuhan tolong aku--IamNeeta
 
notajari : lirik membawa kata hati.

No comments:

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak