Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: La tahzan, inna Allah maa'na

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Sunday, July 15, 2012

La tahzan, inna Allah maa'na


Assalamualaikum w.b.t ... 
 
" Maafkan aku sekiranya tak termampu untuk mencurahkan semua isi hatiku
ternyata tak terkata rinduku padamu "


 Apabila saya berpura pura menjadi kuat, tiada siapa yang melihat mata yang tersembunyi saya melainkan Allah. Apabila saya sedih dan perlu bahu untuk menangis di atasnya, tiada siapa yang menyokong tetapi Allah. Menyenangkan hati manusia adalah susah sangat, menyenangkan Allah adalah paling mudah. Kadangkala manusia menghukum saya untuk kesilapan yang tidak dilakukan, namun Allah mengabaikan dan memaafkan atas apa yang telah saya lakukan. Dialah Allah, yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi dan segala puji hanya pada Allah.

 
La tahzan, inna Allah maa'na- cik nerty

1 comment:

Cik Reen said...

Ya Allah, sampaikan salam rinduku pada pemilik blog ini. terima kasih ya Tuhan :)

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak