Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Tamat.

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Saturday, September 29, 2012

Tamat.

Malam ini kita habiskan kisah ini, kisah tragis hidup dan mati. Walaupun kisah ini tergantung dan semua orang bakal mengantung tanda tanda tanya, biarkan sahaja, anggap semua tidak pernah ada. Aku paksikan persoalan yang utama "rasa aku mati?" relakan apa sahaja. Aku berjalan dalam satu sudut kosong, semua jasad kaku seolah aku rasa masa baru sahaja terhenti. Mahu aku berlari pada pemilik hati itu, lari semakin laju. tiba satu sudut tak sempat aku mahu meragut, figura manusia seorang gadis dengan lembutnya mengambil hati dari pemilik lelaki itu. Diam terkaku aku disitu namun keluar bait bait doa ku pada Maha Pencipta, " Ya Allah, bahagiakan hidup lelaki itu,rahmati dia. Semoga dia mampu menjadi imam terbaik buat keluarganya kelak. " sekali pon tak pernah aku tinggal. Allah makbulkan, aku relakan. Biar langkah aku mati asalkan senyum aku tak mati. Doa aku, keinginan aku. Syukran Ya Allah.


 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak