Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: 4 hari 2#

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Thursday, October 25, 2012

4 hari 2#

 ini masa aku kenang semula,
segala kisah suka duka
antara aku kau dan semua
tempoh itu tamat sempurna.
 
hari pertama kau dah buat muka,
aku pon tak tahu kenapa
tapi aku endahkan saja
marah pon bukan lama.
 
kedua yang aku suka,
nampak lensa kau senyum saja
aku fikir kau tak suka
rupanya kau kaki pose juga.
 
mata memang selalu pandang,
tapi kau tahu aku segan
sebab gamat punya pasal
baru berani kita cari pasal.
 
bab terakhir buat aku senang,
gelak ketawa terngiang ngiang
tengok telatah kau memang riang
terima kasih untuk senyuman.
 
mari kita sama sama kenang,
memori yang tak mungkin berulang
bukan senang nak beriang
tambah pula ada kau
 
boeh bagitahu aku,
bila lagi dapat tengok kau terbuai?
terlena dalam mimpi malam.
(:
 

  [jgn biarkan diri anda ditakluki angan,biarkan tinggal kenangan (sambil angkat kening)]




 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak