Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: 30122012-GengKite!

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Monday, December 31, 2012

30122012-GengKite!

 
suka duka 2012 telah mengajar kita erti kehidupan. Ada yang manis, yang pahit. Masa bersama walaupun sekejap tetap meninggalkan momen yang berharga bagi aku, kawan kamu. Walaupun ada yang tak dapat luangkan masa bermasa mungkin ada alasan tertentu, lupakan. 2012, sahabat baru dan cinta baru atau yang bercinta putus cinta? diharap sentiasa bahagia. Ehhhh, pembuka entri yang takde kena mengena. Selamat datang ke Sg.Tekala,Hulu Langat .hihi
 Ini lah keadaan air terjun Sg.Tekala yang best ni. Setelah 2 minggu plan inilah tempat bersuka ria bersama sahabat. Mulanya nak pg pantai timur tp musin hujan xmengizinkan. Tak sempat nak snap pic sebelum smp port ni sbb tinggi, perlu mendaki. Semputtttttt..

siap siap utk bbq. Sampai je trus buat. lapaaaaaa..

Sementara tgu arang jadi bara posing la dulu. Nice place kan? Masih terpelihara hutan nie, tal rugi daki tinggi2. (:

Sila terliur, tak sia sia penat lelah perap daging nie. hehe

the foods is ready to eat. 

gigirl dapat kek dari saya, cantik x cantik x? hihi

dah kenyang mandi, lepas mandi makan lagi, ulang lagi dan lagi.

Ini pic terakhir sebelum camera kehabisan bateri.
Goodbye 2012.
2013 kita ke pantai timur! InsyaAllah.
Semoga Allah eratkan persahabatan kami hingga akhir nnt.
Moga murah rezeki.
lotsoflovebyme.



p/s: Afiff.
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak