Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Aku Suka Kau!

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Tuesday, December 25, 2012

Aku Suka Kau!

 
" semuanya aku suka tentang kau. rupa kau, senyum kau, gigi kau dan yang paling penting hidung kau. haha, aku bergurau saja. tiada kata yang boleh ungkap kenapa aku suka kau. bila ada masa riang saja mesti kau yang selalu ada,tak nyata tapi selalu bermain difikiran kusut milik aku. kau istimewa, sungguh! tak mampu nak tipu. Secara semulajadinya, tak perlu senyum muka kau dah cukup tenang cuma kusut sangat bila baru bangun tidur. tapi kau tetap jumpa aku, kan busuk? pedulilah, aku tetap suka kau. Sekarang ni memang susah nak jumpa kau, kau busy, aku busy. busy busy busy. Tak apalah, walau tak nyata aku jumpa kau setiap hari lima kali; dalam doa aku. Kerana Dia lah yang beri aku rasa ini pada kau, kerana Dia lah jugak kita berkawan jadi kata syukur aku pada Dia dan doa aku untuk kau agar selamanya bahagia. "-Juwita


 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak