Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Syawal 1434H yg takbpe best

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Saturday, August 10, 2013

Syawal 1434H yg takbpe best

Assalamualaikum w.b.t ... 
 
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin
buat semua yg tersinggah blog aku nie.
 
Moga kalian dlm keadaan sihat walafiat.
 
Kenapa tak bpe best?
 
  • sebab balik kampung 3 ari 2 mlm je
  • ta singgah bazar bukit gambir
  • ta pg makan mee bandung muo
  • orang yang aku sayang ta ingat aku kot *sadis*
  • ari ari orang keliling asik cakap benda yang sama
  • budak kecik ta de
  • ta sedih ta dpt duit raya byk, cuma bengang bila ade org ckp "next year ta dpt da tau duit raya"-mcm aku hadap sgt ==''
  • dll lah
tapi tapi tapi
 
malam raya happy skit,
sebab?
akhirnya dapat jugak jumpa kawan lama.
ehemmm.
even orang yg aku tunggu tunggu ta muncul muncul
kawan lama ni buat aku happy skit
entah la,
cinta pergilah..aku dah penat.
:/
 
 
 ape ape pon senyum jela, cantik ape.
wakakaka.
gambar mgadap depan uma atok, sebelah jambatan, rumah jiran,pokok getah
dan kereta abang dah jalan nak pg raya uma pacik.
luvvvvv, will miss dis place.

Oh cinta,
aku rindu kau.
my art name juwita

No comments:

 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak