Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Skandal

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Sunday, September 15, 2013

Skandal

Sebenarnya kita berdua ini masing masing sama, punya teman mesra sini sana. Realiti, aku mengaku tentang ini mungkin kau saja berlagak hero malaya tak sedar diri! Bedanya, aku ini gadis yang biasanya di ayat bukan mengayat persis kau itu, wahai si jaka berlagak hero malaya! Kita berdua tahu hal sebenarnya- cerita kita berdua. Dalam ramai ramai itu aku hanya ada seorang pria pujangga. Cuba teka? Dan yang pastinya kau juga sedang leka bermain perasaan sendiri tanpa sedar siapa bertakhta di hati bukan? Hai si jaka berlagak hero malaya, sepandai pandai tupai melompat pasti jatuh ke tanah jua. Se ego ego manusia, aku pasti ada yang kau suka cuma iyalah hati manusia siapa mampu teka? Memang aku cuma sebahagian tapi aku akan berusaha sedaya upaya moga aku jadi sepenuhnya : sepenuhnya dalam hati si jaka perasan hero malaya.

nota jari : ehhh, apa aku merepek ni? 
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak