Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: "Coffee"- selamat tinggal.

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Tuesday, October 01, 2013

"Coffee"- selamat tinggal.



"coffee" yang selalu bikin aku tenang tiap kali badai datang. Kafein yg boleh buat aku hati aku tenang serta merta, engkau si "coffee" yg selalu ada tiap kali aku butuhkan perhatian. Kalau lelaki perlukan "cigarette", aku perlukan "coffee". Ah! bila minum panas2, legaa tatkala aku stress. Engkau, "coffee" kesayangan tak pernah aku lupakan sampailah satu saat "green tea" jadi peneman. Tanpa gula tp tetap bikin jiwa aku tenang. Tak manis tp cukup baik dihadam. Tp sekarang aku mula sedar, yg aku perlukan hanya "air mineral". "Air mineral" yg bukan hanya melegakan saat aku kehausan namun yg sentiasa aku perlukan saat aku hampir mati kelemasan dalam kekusutan. Aku mahu kau, "air minearal". Hanya kau.

00:50,29/09/13:juwita
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak