Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Bahagia.

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Thursday, April 03, 2014

Bahagia.

Kepada arjuna kesayangan
bahagialah kau dengan insan kesayangan
aku disini akan selalu tetap berdoa
doa pada Tuhan agar kau
selalu diberi kebahagian ,ketenangan dan rahmatNya.

Kepada arjuna kesayangan
bahagialah kau dengan insan kesayangan
aku disini akan tetap tersenyum
memerhati jauhnya kau dari sini.

Kepada arjuna kesayangan
bahagialah kau dengan insan kesayangan
aku disini akan selalu ada menanti
mendengar tiap kisah peritmu.

Kepada arjuna kesayangan
bahagialah kau dengan insan kesayangan
aku disini akan selalu mengingati
setiap momen berharga bersama

Kepada arjuna kesayangan
bahagialah kau dengan hidup seharian
tanpa aku jiwaku jasadku.

Wahai arjuna kesayangan
sakitkah aku?
hanya Tuhan sahaja aku mahu.
biar saja senyumku palsu.
juwita 7:12pm
dalam renyai hujan
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak