Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: kistot : bestfriend?

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Thursday, October 09, 2014

kistot : bestfriend?


"apa sebenarnya perasaan kau dekat aku?"sorry kalau aku terlalu direct aku cuma nak tahu. "kau pernah kata dekat aku, aku ni sama macam kawan perempuan kau yang lain, cuma kawan. so apa lagi yang kau nak tahu dari aku? i really get it, i really understand."maafkan aku, aku taknak lukakan lagi hati kau, aku hormat perasaan kau."kau dah banyak kali lukakan hati aku, sakitkan hati aku ni cuma aku tak faham kenapa kau terus terusan contact aku, layan aku dengan baik. Entahlah, I'm too silly to see it."

"aku cuma tanak kita gaduh, kita dah kawan lama. tak kan lah sebab ni, aku tak layan kau dah."
Tolong jangan cari aku lagi, jangan contact aku lagi, boleh kan? " Entahlah, aku tanak tapi kalau dah kau kata macam ni, aku terima."

15 min kemudian.

"Hahahahahahaha, relax la. Aku cuma bergurau jela, Aku memanglah sayang kau ni tapi aku pernah kata kan dekat kau, Aku anggap kau mcm bestfriend aku."Cehh! Kau kenakan aku sampai hati kau.
"Alaaaaa, dah lama aku tak kenakan kau.Hehehe"

cuma bestfriend? kadangkadang kita kena terima apa yang kita selalu pertahankan kita kena lepaskan. belajar untuk redho dengan ketentuan yang di atas. Maaf, sekali lagi terselit penipuan. Mungkin satu saat nanti kau akan tahu perasaan yang selama ini tersimpan hanya untuk kau. Semoga kau sentiasa bahagia "bestfriend".
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak