Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Kistot : Silam

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Thursday, November 20, 2014

Kistot : Silam

cuba sekali aku melangkah ke masa silam,ala aku dengan die masih kawan kan?

anna : hai, kemain lagi status love love ye kau daus :D
daus : lama dah la, dekat 2 tahun tu haha
anna : mak ai aku baru perasan
eh dah 2 tahun? so 2 tahun jugaklah aku tak contact kau kan daus, rindu sumpah aku tak tipu, bentak hati kecil anna.

daus : haha nampak sangat lama tak scrool whatsapp. eh lama tak buka blog kau.

aku bukan tak scrool beb, aku cuma tak berani tegur kau lagi. Aku tak berani biar hati aku jatuh lagi. Aku nak tengok kau happy dengan dia, itu je daus. Anna membebel sendiri.

anna : oi jangan buka, dah lama tak update. hehe
daus : haha kenapa? ada pasal aku eh?
anna : xdok kot, tak ingat seyes lama tak update :D
daus : eh jap nak buka jugak nak tengok. aku suka tengok blog kau dah macam baca novel.
anna : kau tengah scrool eh?
daus : aah, sori sori hehe terbaca oppsss.

"kau kalau aku kata jangan tu jugaklah yang kau nak buat, daus daus kau la lelaki yang banyak ajar aku erti sabar, banyak benda yang aku ingat pasal kau, keluarga kau semua nasihat kau walaupun dah dua tahun kita tak bersama. Daus, kau tahu kan yang aku cuma nak kau bahagia dengan orang yang betul betul sayang kau, dia orang yang paling dekat dengan kau so aku rasa dia lah yang patut jaga kau bukan aku. Aku hilang bukan sebab aku tak nak kawan lagi dengan kau, kau tahu lah mana ada perempuan suka kawan baik kekasih dia seorang perempuan kan? Semoga selalu diberkatiNya Firdaus Kamel. " message save to draft.

juwita
kerana malam ini aku terfikirkan orang pantai timur



 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak