Dashboard | +Follow

belogretakciknerty: Dua sisi mimpi

With the name of Allah

The most Gracious, The most Merciful.

|

You are an island, I just a little boat.

Thursday, June 18, 2015

Dua sisi mimpi

Tragedi.

Hey,kau pon mesti suka die kan? Sado handsome juga. 
Haha. Aku dah lama kenal dia beb.

Aku lirikkan mata memandang dia, tak sempat nak bersembunyi dalam keramaian yang jarang. Aku disapa teruja.

Hey tepi tepi, beb! Kau ada? Lama tak jumpa kan?
Eh hai! Aku adalah, inikan kelab aku. Apamacam sihat?
Macam nie lah.
Haha. Awek kau sihat?

Aku sedang diperhati, dia sedang mengenal tiap dialog antara kami.

2 3 kali minta putus. Hahaha

Aku tersenyum kelat. Tidak tahu mahu rasanya happy atau simpati. Berbisik hati menanya. Gadis tu katanya kau yang punya tapi sorang lagi mengaku bahagia dengannya. Ya, gadis yang sama. Dan aku ternyata masih sukakan lelaki yang sama sedang kau perhatikan rahsia kau kian terbongkar. Baik, aku mengalah.

Tapi mungkin realitinya aku yang rindu untuk memeluk waktu bahagia bersama kau, kawan! Rindu nyata sampaikan kau hadir dalam 2 sisi mimpi yang beda.
 

Designed by Cik Nerty Si Jari Conteng | 2013 BelogRetakCikNertyLensaRetak